Snart återställd

Min röst börjar bli "sig själv" igen. Så jävla skönt!

För övrigt:
* Har fått ragg-abstinens (har ett potentiellt offer. Tyvärr verkar han vara upptagen.)
* Kommer kugga mitt livs första kurs till julen (Ljudteknik)
* Taggad på att söka folkhögskola nu igen
* Övergivit mitt projektarbete och börjat samarbeta med Sofia Gullö istället
* Blivit invald i Kultur- och fritidsnämnden för 4 år framåt
* Ska se Jonna och Menke på McLovis-bar-grejen imorgon (kom dit! kl 20)
* Åker till Bryssel på tisdag

Det var nog det. Ska försöka kontakta Jonna nu och höra om hon har någon plan inför Ljudtekniksprovet imorgon (som jag fick reda på att vi hade idag).

P.s om ni har tips på potentiella ragg i min smak så lämna en kommentar.
D.s



"Change of sex" av Emilia C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0