Spännande så in i helvete

Nu när internet äntligen har varit snällt och kommit tillbaka tänkte jag skriva lite här på min fashionabla bloggsida.

Så här tänkte jag börja:


Kära blogg, kära läsare. Imorgon kommer jag att göra något helt fantastiskt, något jag har väntat på att få göra i ett år, två månader och 16 dagar. Det kommer att vara helt underbart och en av mitt livs bästa dagar, det vet jag redan nu. Jag har längtat många gånger per dag på att morgondagens fantastiska moment ska infinna sig.
Jag har våndats, deppat och funderat. Det har funnits mycket smärta och blod och ingen glädje över fenomenet alls.

Och kära bloggläsare, så här tänkte jag avsluta mitt inlägg:

Och vad det är? Det får ni veta efter det är gjort.

Kommentarer
Postat av: Saris Gretis

jag vill vetaaaaa!!! u drivin me crazy

2010-12-24 @ 14:19:32
URL: http://musiksara.myshowroom.se
Postat av: Linnéa

jag har hittat till din blogg :D woho

2010-12-26 @ 14:57:18
URL: http://longday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0