Flor de lis

Är så sugen på att sjunga, upptäcka min röst igen och prova den på nya sätt.
Det är 3 dagar kvar till konserten och jag kan inte ta ett djupt andetag utan att få en hostattack.
Oroande som fan!
På ett sätt kanske det är bra att låta låtarna "vila" inför konserten. Har någon idé om att om man processar låtarna i huvudet och inte sjunger dem på några dagar så mognar låtarna och får nytt liv när det väl gäller.
Problemet är ju nu att jag inte har valt att processa låtarna i tystnad. Det är den här förbannade sjudomen som gör att jag måste hålla käft.

Det är nästan lite plågsamt att ens lyssna på musik. Jag lyssnar mycket på sådan musik som jag själv kan tänka mig sjunga och då blir det bara ännu mer frustrerande att inte få sjunga.

Äsch.
Ska vila och bli frisk till konserten.
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0