bara godkänd

Nä nu måste jag rädda mig själv.
Det finns bara ett sätt, och det är att satsa på att få endast G i religion och internationella relationer.
Jag kan inte pressa mig själv till MVG i de kurserna när jag inte har hängt med från början och när jag knappt har tid att andas.

Det gör ont i mig och känns som ett misslyckande att "bara" satsa på G. Har aldrig gjort det förut.
Men det kanske är dags att lära sig att man inte måste ha MVG i allt.
Wow. Trodde aldrig att de orden skulle komma från mig.
Sjukt. Fan vad jobbigt det här är. Psykiska barriärer som måste falla.

Sen måste jag skära ner på politiken också. Men det tar vi i nästa kapitel.

Kommentarer
Postat av: ella

jag saknar dig.

2011-04-05 @ 17:41:58
URL: http://ellashemlighet.blogg.se/
Postat av: Sara

jag får också "bara" satsa på G i MASSA ämnen och det suger getpung

2011-04-05 @ 20:53:26
URL: http://musiksara.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0