Fabriken och fnitterbloggarna

Wow, jag tror att det kan vara så att jag håller på att bli en sådan där bloggläsande tjej med koll på saker.
Eller "koll på saker" är ju ren och skär lögn, men "bloggläsande" börjar bli mer och mer sanning.
Jag har aldrig haft tålamodet att läsa bloggar utan har alltid bara kört mitt eget bloggrace och som mest läst några av mina vänners bloggar, mest för att få en uppdatering om hur de mår och vad de har för sig. Det normala, ni vet.

Men nu, i och med att jag har börjat läsa dessa hippa och coola bloggar av coola tjejer så inser jag att det är viktigare nu än någonsin att jag fortsätter att läsa den bloggen jag följt och läst såå många gånger om (yep, jag har läst den flera gånger om.) för att balansera upp dessa coola tjejers bloggar, och då undrar man ju vilken blogg det är jag pratar om?
Jo det är min egen blogg. Min egen, stundtals dekadenta, sorgliga, skrattretande och sporadiskt inläggsspottande blogg.

Den väger upp de käcka inläggen med snygga rubriker och fångande slutklämmar, den ger läsandet och verklighetstolkandet en annan dimension och plockar ner de drömskt fnittriga coola bloggarna jag läser från himlen ner på jorden.

Och för övrigt jobbade jag min allra första dag på Fabriken idag. Det var spännande. Jag känner på mig att jag kommer att skriva mycket musik om Fabriken. Det kändes som en sådan fabrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0