idag

Idag tog jag sovmorgon och stannade hemma från skolan för att plugga.
Och det sjuka är att jag faktiskt pluggar och det går så jävla bra.
Det här är fan värt att fira. Målsättningen är att bli klar med rapporten i internationella relationer idag.
Vet inte hur realistiskt det är med tanke på att det är ett väldigt stort arbete och att jag är precis i början av det, men om jag har sånt här flyt resten av dagen så kanske jag klarar det ändå.

NU HEJAR VI PÅ MIG! YÄÄ!


Så här starkt pluggar jag. Fyfan vad starkt. Mums.

Kommentarer
Postat av: William

Du är bara för snäll Emilia! Vi får se till att arrangera en armbrytningsmatch snart, så får vi se vad du går för! Puss&kram!

2011-04-12 @ 14:58:12
URL: http://willmanluno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0