mitt tråkigaste inlägg av all tid

Har kämpat mig igenom ett långt kultur- och fritidsnämndsmöte ikväll. Mötet var fyra timmar långt.
Jag är så jävla sugen på att bara gå och lägga mig men jag håller mig vaken i väntan på en eventuell Jonna som eventuellt ska sova här i min säng i natt. Inte ofta jag måste kämpa för att hålla mig vaken på kvällen.

Imorgon drar jag ut i löparspåret igen med dubbla plåster på hälen. Är i akut behov av nya löparskor så ett besök på Löplabbet är aktuellt i veckan.


Okej, det här kan vara det absolut mest ointressanta blogginlägget jag har skrivit i hela mitt jävla liv. När jag läser igenom det vill jag skratta högt. Så tråkigt är det. Men jag väljer ändå att publicera det för er tappra läsare (fattar inte att ni är kvar på den här skitbloggen. Bless you.) så att vi kan jämföra kommande blogginlägg med detta och tänka att "ja men om man jämför så är det inte SÅ illa..".

Nä nu säger jag god natt med orden: njut av det som känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0