#DÅK2011

enormt jävla sliten efter den här helgen
lördagen - upp kl 5 och sitta i plena till kl 19:30 och kongressmiddag efter det
hemma vid 23.30 och däckar dirrmode i sängen

söndagen - upp 06:30 och sitta i plena till 18:00.. upp i talarstolen ett flertal gånger och fick igenom några punkter i den ekonomiska delen av programmet som vi antog.

Blev nominerad till Magasin 08s redaktion, distriktets egna tidning. Så jävla jävla jävla hedrande.

Fick träffa Dilan och en massa andra fina SSUare som betyder mer för mig än jag själv kan förstå.

lyssnade på fina avtackningstal av avgående DS-ledamöter och ombudsmän, grät en skvätt när Elin Nordmark höll sitt tal. Elin har varit, och är, en stor förebild för mig och en av anledningarna till varför jag fastnade i SSU. En otroligt peppande, välorganiserad, intelligent, charmig, mänsklig och fin person och f.d. första ombudsman.

Lyssnat på tre fantastiskt inspirerande tal av Vanja Lundby-Wedin, Jytte Guteland och Mona Sahlin.

Blivit så förbannad över ett kongressbeslut att jag var tvungen att med ilskegråten i halsen lämna plena för att avreagera mig på världens bäste Gabriel.

det och så mycket mer har jag varit med om under denna helg på Kungsholmen i Landstingshuset i Landstingssalen.

Prov i internationella relationer imorgon kl 08.20? Nej, jag tror inte det.
Sång med ny sånglärare imorgon kl 11:35? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0