I miss my clean white linen and my fancy french cologne

Börjar känna igen mitt stressiga liv nu.
Asabajsamycket att göra och ett asabajsajobbigt prov i Internationella Relationer på torsdag.. Ska läsa 100 sidor kurslitteratur imorgon. Skönt att jag som vanligt börjar plugga dagen innan provet.

Kom hem stressad som ett as och visste fan inte vad jag skulle ta mig till när jag kom innanför dörren efter ett styrelsemöte så då TOG JAG ETT BAD för att inte svimma.

nu äter jag nutella och ska byta lakan i min säng och sen sova. utan substanser! trots att det har gått åt helvete dåligt utan substanser de senaste två nätterna!

imorn kommer bli en DÖDSSTRESSIG dag. hubb hubb hubb

OCH!!!!!!!!! köpt nya träningsbyxor idag som ska provspringas imorn på le gym
OCH!!!!!!!!! köpt ny vattenflaska för 90 kr eftersom jag glömde kvar min förra vattenflaska för 90 kr på le gym

vad vill jag säga med detta?
- att jag inte lär av mina misstag och att det är helt ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0