kuken

den här dagen skulle gärna få gömmas i en stor och svart minneslucka

vad har jag och jonna gjort idag, kan man fråga sig? svar: jag och jonna har misslyckats

vi skulle gå en lång vårpromenad: vi gick 200 meter till Åsgatan 2 för en väldigt seg brunch.
vi skulle gå en promenad efter brunchen istället: vi gick hem till jonna direkt och drack kaffe
vi skulle beställa vandrarhem till way out west i sommar: alla vandrarhem var uppbokade så i ren panik råkade vi boka ett hotell och helt plötsligt så kom vi till en "tack för din bokning"-sida där vi upptäckte att det inte går att avboka och att man måste betala.

dessutom:

jag skulle plugga: har inte ens öppnat någon bok eller word-dokument
jag skulle bli frisk från min förkylning: blev ännu mer förkyld och fick feber


KUKEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0