polarn

älskar min bästa polare jonertt

"Du har i alla fall ett hjärta som lever.
Så skulle alkemisten i Alkemisten ha sagt.
Jag brukar tänka så ibland.
_____ är en jävla fitta.
Så brukar jag också tänka ibland."

p.s. DÄR DET ÄR UNDERSTRECK ÄR DET HEMLIGT FÖR JAG ÄR SÅ HIMLA MYSTISK OCH SÅDÄR!! d.s


Jonna och jag var ute på rackartyg sommaren 2008.

Vi stal blommor från folks trädgårdar och fick ihop den här buketten blommor. Vi använde den som muta för att få Jonnas pappa att hämta oss från cafét vi hade vandrat ut till för vi orkade inte gå hem igen. :)

Kommentarer
Postat av: ella

det finns ingenting vi verkligen borde göra mer! jordgubbspicnick med mängder av vackra kuddar och en hel drös med fantastiska vänner. solen skulle lysa och inte en enda grå snöflinga falla. och bruna fötter skulle trassla ihop sig bakom cheesecaken och klövern.

2011-03-29 @ 12:10:06
URL: http://ellashemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0