sugen

hej i skogarna och mellan täta väggar av betong och gips

en anekdot:

jag tränade spinning igår. det var en skön utmattning efteråt, körde pilates efter det och var typ i trans av endorfiner.
men det var inte det som var anekdoten, det är spinningen det gäller:
man sitter på en smal, hård sadel och trampar på som fan.
och dagen efter har man så jävla ont i fittan.

så nu har jag två frågor:
1. vänjer man sig vid detta om man tränar spinning/cykling?
2. hur fan kan man ha ett normalt sexliv om man tränar regelbunden spinning?

så. det var det.
nu ska jag:

1. skriva jobbansökan nr 3 (det ser positivt ut, lär få jobbet)
2. skriva en lista på de folkisar jag sökt och vilka låtar jag ska köra osv, nivet, jag är en listmänniska som behöver strukturera upp för att min hjärna ska ha ens en minsta chans att hänga med.
3. ha tråkigt på crosstrainern ett tag
4. läsa internationella relationer
5. äta keso

hejdå alla med eller utan spinning-smärta

Kommentarer
Postat av: ZZZZurdo

Jag lovar: man vänjer sig!



Och så får man valkar!



Näääää :)

2011-03-19 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0